14 Mayıs 2009 Perşembe

MİKRODALGADA BROWNİ



HAZIRLANMASI YENMESİ ÜSTELİK BULAŞIKLARIN DA YIKANAMSI İLE TOPLAN 10 DAKİKA DİYORUM.VE MÜTHİŞ LEZZET DİYORUM BAŞKADA BİR ŞEY DEMİYORUM :))) KARDEŞİM GELDİĞİNDE YAPTIK BİZZAT ÇIRPMA İŞLEMİ ÖZGÜRCÜĞÜME AİT OLUŞTUR.ELELRİNE SAĞLIK CANIM KARDEŞİM BENİMMMM :)))


MALZEMELER


2 ADET YUMURTA

1 SU BARDAĞI SIVI YAĞ

1 SU BARDAĞI SÜT

1 PAKET VANİLYA

1 PAKET KABARTMA TOZU

4 ÇORBA KAŞIĞI KAKAO

2 SU BARDAĞI UN

1,5 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER

1ÇAY BARDAĞI DAMLA ÇİKOLATA


HAZIRLANIŞI


YUMURTA ŞEKER ERİYENE DEKÇIRPILIR,SÜT SIVIYAĞ VANİLYA KAKAO EKLENİR KARIŞTIRILIR.KARIŞIMDAN 1 SU BARDAĞI AYRILIR.KALAN HARCA UN ,DAMLA ÇİKOLATA VE KABARTMA TOZU EKLENİR.HAFİF YAĞLANAN VE MİKRODALGA FIRINA SIĞACAK BORCAMA DÖKÜLÜR.EN YÜKSEK DERECEDE 7 İLA 6 DAKİKA PİŞİRİLİR.PİŞEN KEKİ İSTENİLEN DİLİMLER HALİNDE KESİLEREK AYRILAN SOSTAN HER YERİNE DÖKÜLÜR.KEK MİKRODALGA FIRINDAN ÇIKAR ÇIKMAZ TABİKİ.SICAK SICAK YENİR :))


AFİYET OLSUNN..

2 yorum:

Müjde dedi ki...

bu nasıll bir borownidir yarabbim yemede yanında yat tarzında harikasın hayatımmm orda olmak çok isterdim şu annnn çok özledimm seni çookk (senin için yaniii browniyle alakası yok şekerimcimmmmmmm :)))

sarımutfak-hande dedi ki...

süper görünüyor cnm baylırım zaten browniye görünce ağzım sulandı valla:):):)
ellerine sağlık sarı şekerim
kocaman kocaman öptüm