7 Nisan 2009 Salı

TRUFF


HIMMM HARİKA BİR ŞEY BUNLARRRR ÇOK MASUM GÖZÜKSEDE ÇOK LEZZETLİ DAHA ÖNCEDE YAPMIŞTIM AMA ÇOK BEĞENMEDİĞİM İÇİN YAYINLAMAMIŞTIM.AMA BU SEFERKİLER ÇOK BAŞARILI OLDU.TARÇINLU HAVUÇLU KEKİMDEN KALAN PARÇAYLA YAPTIM.SİZDE EVDE BAYATLAMAK ÜZERE OLAN KEKLERİNİZ İLE ÇOK GÜZEL TRUFLER ELDE EDEBİLİRSİNİZ.
MALZEMELER
1/2 BATON KEK
1PAKET KREMA
1 PAKET BİTTER ÇİKOLATA (80 GRLIK)
1ÇAY BARDAĞI KURU ÜZÜM
1 ÇAY BARDAĞI DAMLA ÇİKOLATA
1 ADET PORTAKAL KABUĞU RENDESİ
1 ADET LİMON KABUĞU RENDESİ
1 ÇORBA KAŞIĞI GRANÜLKAHVE
1 TATLI KAŞIĞI TARÇIN (BENM KEKEİM TARÇINLI OLDUĞU İÇİN KOYMADIM)
BİR MİKTAR HİNDİSTAN CEVİZİ,KAKAO,FİLE FINDIK VE DE VARSA TOZ FISTIK.
HAZIRLANIŞI
ÇİKOLATA VE KREMAYI MİKRODALGADA ERİTTİM.YADA KÜÇÜK BİR TAVADA KREMA KAYNAMADAN ISITIN VE ÇİKLATALARI ERİTİN.ELİMLE UFALADIĞIM KEKELERİN İÇİNE KREMAYI DÖKTÜM VE DİĞER MALZEMELERİ EKLEDİM.KARIŞTIRDIM.BİRAZ CIVIK BİR KARIŞIM OLDU BİR SAAT KADAR BUZDOLABINDA DİNLENDİRDİM.HAFİF KATILAŞAN KARIŞIMDAN KÜÇÜK PARÇALAR KOPARIP TOP TOP YUVARLADIM VE BİR KISMINI HİNDİSTAN CEVİZİNE,KAKAO VE FİLE FINDIĞA BULADIM.SERVİS TABAĞIMA ALDIM.BUZDOLABINDA MUHAFAZA ETTİM SONRADA.
AFİYET OLSUN..

3 yorum:

Zeynep dedi ki...

aaa ben bu trufflara yazmamışmıyım bişey...lüp lüp yemelik olmuş...ellerine sağlık herbişeyim:)

seni çok pek çok seviyorum:)

Özlemce Tarifler dedi ki...

trufumu yanlız brakma zaten send eolmasan yorum yazan yok hahahaha ayy bi senle ikimiz bakıoz heralde benim sayfaya hahahahah

Zeynep dedi ki...

hahaha ay alemsin...blogspot camiası aslında neler kaçırıyo haberleri yok:))
ben bizim mahalleden bi kaç adam tutarım parayla hihihihi yazıp dursunlar bari:)))

canımsın...seni ve tufflarını seviyorum:)