2 Mart 2009 Pazartesi

MEYVELİ TART


ZEYNEBİMİN HEDİYE ALDIĞI TART KALIBINDA YAPTIĞIM İLK TART'IM HARİKA OLDU.EŞİM İLK DEDİ PASTAHANEDEN Mİ ALDIN :D ÇOK HAFİF BİR LEZZET DİĞER MEYVELERLEDE HARİKA LEZZETLER OLUŞTURULUR DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM
MALZEMELER
HAMURU İÇİN,
1 PAKET DR.OETKER TART UN( EN KISA ZAMANDA KENDİ TART TARİFİMİ VERECEĞİM)
2 ADET YUMURTA
100 GR MARGARİN
1 PAKET DR.OETKER DOLGU KREMA VANİLYALI + 3 ÇAY BARDAĞI SÜT
İSTEDİĞİMİZ MEVSİM MEYVELERİ
1 ADET DR.OETKER TART JÖLE (PAKETİN İÇİNDE ÇKIYOR)
HAZIRLANIŞI
YUMURTA MARGARİN VE TART UN MİKSERLE KARIŞTIRILIR.YAĞLANMIŞ KALIBA SPATULA YARDIMI İLE SÜRÜLÜR.ÖNCEDEN ISITILMIŞ 170 DERECE FIRINDA 25 -30 DAK KADAR PİŞİRİLİR.TART SOĞURKEN KREMASI HAZIRLANIR.JÖLEYİDE HAZIRLARSAK İYİ OLUR ÇÜNKİ SOĞUMASI LAZIM BEN 1/2 PAKETTEN YAPTIM AZ OLMASI İÇİN.SOĞUMUŞ OLAN TARTIN ÜZERİNE KREMA SÜRÜLÜR İSTEDİĞİMİZ MEVSİM MEYVELERİ DİZİLİR.EN ÜST KATA SOĞUYAN JÖLE İSTER FIRÇA İSTE RKAIK YARDIMI İLE SÜRÜLÜR.VE İYİCE SOĞUTULUR.
NOT: BEN KİVİ,MUZ VE VİŞNE KULLANDIM.DONDURULMUŞ VİŞNEYİ MESELA 1 ÇAY BARDAĞI KADAR BİR ÇORBA KAŞIĞI NİŞATA BİR ÇORBA KAŞIĞI TOZ ŞEKER VE YARIM ÇAY ABRDAĞI SU İLE 10 DAKİKA PİŞRİDİM SOĞUYUNCA TARTIMIN ÜZERİNE KOYDUM.BU ŞEKİLDE VİŞNEYİ DİĞER PASTA VE TARTLARDADA UYGULAYABİLRİSİNİZ.
AFİYET OLSUN

9 yorum:

Müjde dedi ki...

Özlemcimmm harika görünüyor şekerim maharetli arkadaşım benim :)))

Adsız dedi ki...

özlem, tart pek şık görünüyor..

ellerine sağlık.

sıcacık sevgiler.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

biricik öslemimmmmmm,
ellerine kollarına sağlık canım benim. tart nefissss görünüyor.
kalıbı güle güle kullan fıstığımmmm.
öpüyorum

Şehnaz dedi ki...

özlemcim merhaba,inan tartın harika gözüküyor.bende hafif olduğu için çok severim.ellerine sağlık.kekcafe.blogspot.com

Özlemce Tarifler dedi ki...

güsel yrumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlarrrrr :)

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis olmuş cnm ellerine sağlık görünce cnm çekti bende yapcam:):):)

Adsız dedi ki...

Özlemcim hazır satılanlardan bile daha güzel olmuş bence:). Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle...
aslı

Adsız dedi ki...

Selammm

Bak böle güsel şeyler yapiyorsunuz ama hiç davet eden yok yazıktır bene he.
Bir dilim olsa ayırın hepicini yemeyin sakın :))

Ellerinize sağlık eminimki görünümü kadar tadıda ayrı bir lezzet içeriyordur.

Bu arada yeni Bloğunuzun Hayırlaravesile olmsını diliyorum.

İsimsiz biri işteeee:))

cansudere dedi ki...

slm ben geldim geçerken bi ugrayım dedim:)) kandiliniz ve kadınlar gününüz kutlu olsun.tartınız cok güzel görünüyor. ellerinize saglık .sevgiler.....